i say hey,what's going on?

Hej,kom hem från Rebecka för ungefär 10 minuter sen,vi såg på film och när filmen var slut så drog vi ut och cykla lite och nu ska jag lägga mig och kolla på film ska se på ps. i love you efterbliven som man är så har jag inte sett den än så det blir till att göra de nu. Hade egentligen tänkt åka ut till farmor imorgon bitti för att olja hennes altan men eftersom det regnar nu och trät antagligen inte kommer hinna torka får det bli på torsdag eller något,vill ju ha lite pengar innan jag drar till Stockholm,vill ju kunna shoppa lite iallafall;)
Nu ska jag slå på filmen,bloggar kanske när den är klar och säger vad jag tycker om den!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anthonykjersti

Very nice site. Well laid out.

2012-01-12 @ 07:10:25
URL: http://anthonykjersti.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0