happy ending

Hej,dagen har väl varit helt okej,vaknade runt 10 av att min syrra står bredvid sängen och petar på mig..Då klev jag upp och bytte om och gjorde frukost sen iväg till mormor för att klippa resten av buskarna,fast jag är fortfarande inte helt klar men det tar jag till veckan! När jag kom hem så åt jag grillat sen nu ikväll har jag inte gjort så mycket,ganska skönt det också faktiskt!
Jag har även beställt tågbiljetter till mig och Tina för den 28 juni så drar vi ner till Stockholm och åker hem den 1 juli!
Ni får veta mer om det någon annan dag,nu ska jag skaffa mig ett liv och göra någonting vettigt,eller förresten kollade nyss på klockan det får bli film istället:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0