00:05

Hej,har haft en jätterolig dag och kväll!
Jag och Mathilda gjorde inte så mycket,vi tänkte bada men det var så kallt så vi skippade det,vi snackade och spelade kort och satt vid datorn istället. Åt även middag där runt 6 åkte jag hem och bytte om sen vid 7 drog jag upp till Rebecka och efter ett tag kom Maja,Erik,Christoffer och Viktor vi kollade på The Grudge och när vi hade sett en kvart typ så kom Sigrid. Åkte hem därifrån vid 11 och sen dess har jag suttit här..
Har tänkt att sova nu eftersom jag inte sovit så mycket i helgen,så vi höres imorgon istället!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh hopppas du hadere myspys med erik dårå:))

2011-06-14 @ 17:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0