when i look at you

FÖRLÅT för att jag inte har bloggat,men jag har inte haft datorn igång på hela dagen förrän nu..
Idag vaknade jag väckt runt 12 av att min syrra frågade om jag ville göra något idag så då klev jag upp och snackade med henne och pappa och vi bestämde oss för att spela minigolf så vi åkte och spelade de och jag vann!
Gjorde spiken 3 gånger,och blev även tvungen att köpa en dricka till min syster för att jag sa att om hon gjorde spiken en gång så skulle hon få en dricka och då lyckades hon göra spiken på sista banan.
Sen åkte vi ut på smitingen ett tag sen när vi kom hem därifrån skulle jag rensa rabatten åt mamma så det var bara att sätta igång.Efter middagen åkte jag med pappa,syster och hennes kompis och badade i Antjärn dock så var det nog varmare i vattnet än i luften,frös som jag vet inte vad när jag kom upp ur vattnet.
Väl hemma så tvättade jag bilen åt pappa,så det känns som att jag har hunnit med lite grann idag iallafall,imorgon ska jag nog ut till farmor och olja hennes altan,pengar pengar! Fast om det är superväder drar jag nog till stranden eller något istället!
Nu ska jag kolla lite på tv,skriver dag 11 senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0