UPPSALA/STOCKHOLM

Tisdag: Kom fram till farmors lägenhet runt 6-7 ungefär då åkte vi och handlade sen när vi kom hem blåste vi upp madrasser oså sen spelade vi uno och jag vann!
Sen gjorde vi inte så mycket mer jag och bror tänkte gå till Max men vi orkade inte..
Onsdag: Vaknade av väckarklockan som hade världens hemskaste signal klockan 9,så det var bara att kliva upp och äta frukost sen duscha. Sen tog vi bilen till Solna och därifrån tog vi tunnelbanan in till Stockholm traskade runt på stan i någon timme och åt på Burger King. Fick dock bara med mig en bikini och ett halsband,kan ni förstå att jag inte hittade ett par shorts som var snygga eller sköna i Stockholm?!
Torsdag: Klev upp 9 igen och fikade och duschade,sen runt 11 skjutsade pappa ner bror och mamma till tågstationen oså tog dom tåget in till Stockholm sen vid 12 gick jag syster och pappa ner till stationen och tog tåget in till Stockholm väl framme hoppade vi på spårvagnen till Gröna Lund och spenderade dagen där åkte ganska mycket trots att jag inte mådde så bra,det enda jag åt på typ hela dagen var 3 tuggor av en langos,en piggelin och inte ens en halv liten hamburgare,så jag va ganska hungrig när jag kom hem..
Såg dessutom en svinsnygg kille i kön till Lustiga huset fast när han börjde snacka med typ sin lillasyster eller nått så snacka han tyska och man bara jaa..
Men vi åkte från Stockholm vid 9 kanske så vi va i Uppsala runt 10 då åt jag 5 melonbitar och två mackor och två glas juice,då blev jag mätt!
Fredag: Klev upp 8..För att jag pappa och syster åkte till Fyrishov runt 9 för då öppnade det,det är ett äventyrsbad för er som inte vet. Var väl där till ungefär 12 tror jag då åkte vi till farmors lägenhet där mamma och bror hade packat oså,när vi var helt klara packade vi in oss i bilen och åkte till Gränby och åt lunch sen åkte vi norrut och hemåt,hem till min egen säng! Hade sovit på luftmadrass 3 nätter,dock fick jag sova på en som var bredare än jag var lång två nätter så det var väl helt ok;)
Det som var bäst med bilresan var att jag hade ett helt baksäte för mig själv och vi har en inbyggd dvd i bilen så det fanns något att göra! Sen hade jag såklart snälla kompisar som var sociala på sms också!
Var hemma runt 6 ungefär:)
regnbåge påväg till Uppsala,var två men fick bara ena på bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0