unbelievable

Hej,idag blev det på stan,köpte ju dock ingenting,är lite pank efter Stockholm,men ändå vill jag shoppa mer?!?
Det måste vara något fel på mig..Men det blev iallafall lunch med mamma,pappa och syster på Kanal cafét,grillbuffe,mums!!
Sen när vi hade ätit gick pappa tillbaka till jobbet och vi andra åkte till Viksjö och kollade på Västanåfallet och vi tittade ockå vart mamma bodde när hon var liten,mysigt men varmt var det!
Ikväll ska jag vad jag vet åka och bada på stallarna,blir skönt de också,ska bara försöka få med mig någon kompis,vill inte vara själv med bara familjen;)
Men nu ska jag gå ut ett tag till,fortfarande varmt på baksidan,hörs senare.
Puss

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg!

Hur äre :)?

2011-07-06 @ 19:00:15
URL: http://linnhahne.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0