no hope no love no glory.

Jag kommer kanske göra er lite besvikna,men imorgon eller rättare sagt lite senare idag runt 12 eller något kommer Carro och hennes pappa och hämtar mig och då så åker jag till hennes stuga och stannar där tills på tisdag och jag vet inte om jag kommer ta med någon dator och jag hinner inte fixa med alla bilder och det imorgon innan jag åker eftersom jag ska ta kort på allt jag köpt oså också,så min blogg kommer vara lite död tills på tisdag men ni får se det från den ljusa sidan när jag kommer tillbaka kommer jag ha en MASSA bilder att bjuda på och en massa att berätta!
Nu hade jag faktiskt tänkt sova så att jag kommer upp imorgon,ska upp vid 10 och jag klev upp halv 1 idag,hur ska detta slua?
Vi hörs iallafall innan jag drar imorgon,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0