made of pop

Godkväll!
Sitter här framför tv:n och kollar på första Harry Potter,åh jag är en riktigt Harry Potter nörd älskar det och snart kommer absolut sista delen ut:(
Men iallafall så hade jag jättemysigt hos Tina och hon bjöd på svingod tårta också! Drog hem därifrån vid 4 då drog jag på mig bikinin och la mig ute på altanen tills klockan var halv 7,hehe skönt var det kan jag lova.
Har även dagens outfit som ni ska få,men inte än har inte fört över de till datorn än,ska göra de om ett tag,men hade tänkt att börja med de,inte varje dag men nån gång ibland,vad sägs om det?
Nu ska jag prata lite med Lisa och Maja,sen föra över bilderna hörs om ett tag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0