last friday night

Tusen tack Lisa för hjälpen med den nya headern,ni anar inte hur länge hon satt och klurade med det!
Jag försökte lära mig men jag förstod inte speciellt mycket..Kan ni inte se headern så tryck f5.
Lisa åt middag hos mig och när vi hade ätit så rensade vi jordgubbar och åt det sen cyklade vi iväg och knäppte kort sen slutade det med att vi hamnade på kajen och efter ett tag kom Felice och Lovisa och joinade oss:)
Runt 10 gick Lisa och Lovisa hem så då drog jag och Felice och satte oss på ängets dagis och snacka runt halv 12 gick vi skilda vägar och nu sitter jag här och ska väl se på en film eller något sen sova,imorgon har jag inte bestämt något ska jobba lite åt mamma sen har jag dagen fri,hoppas på bra väder så man kan få lite färg!!
Det ryktas även om att brors tjej kommer på besök,blir väl trevligt.
Nej nu ni,nu ska jag byta om osv,hörs imorgon istället!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0