go your own way

Förlåt att jag inte har bloggat på hela dan,men jag ser att ni läser ändå!
Imorse när jag hade vaknat och ätit frukost undrade Amelia om jag ville hitta på något så jag skyndade mig att fixa mig sen tog jag cykeln till stan och mötte Amelia då gick vi in på stadsfesten ett tag och kollade på någon talangtävling sen gick vi till subway och åt,det var gott!
Sen runt 6 cyklade jag hem och bytte om sen skjutsade pappa ner mig till stan där jag mötte Amelia igen och då gick vi in på stadsfesten och mötte Julia och Leila oså var Jennifer och Victoria också där,då kollade vi på Sean Banan,haha..Sen kollade vi på smalare än Thord och efter det The Poodles,sen vid 11 drog alla tjejer så då stog jag och snackade med Sjölle,Jonte och Erik ett tag tills pappa kom och hämtade mig.
Nu sitter jag här och är hungrig och törstig,så ska ta något att äta sen se en film!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0