california king bed

Kom hem för typ en timme sen,åkte tilll Maja vid 7 då satt vi ute vid datorn sen vid halv 9 kanske,så drog vi och mötte Jossan,eller Maja fick skjutsa mig på cykeln för att jag inte hade min med,och när Jossan kom stod vi i typ 10 minuter och funderade vad vi skulle göra,men då drog vi ner till Julia och va med henne,först va vi ute i typ en kvart och stod utanför hennes hus men sen gick vi in istället och spelade buzz,va trevligt och vid halv 10 kom Vilma. Sen åkte jag hem vid 10 och då hamnade jag här,imorgon vet jag inte vad jag ska göra,måste iallafall städa mitt rum..Men nu har jag inget mer att skriva,hörs imorgon eller senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0