you are the only exception

Godkväll sitter här helt slut med världens huvudvärk och nyduschad efter en härlig träning,tyvärr klev jag av på slutet för att jag fick super ont i huvet och blev asyr..
Det är helt sjukt att så fort jag blir frisk känns det som att jag ska bli sjuk,aja hur är det med er?Bra hoppas jag!
Skolan idag var väl sådär,första lektionen var det svenska då vi fick leka lite med skolans nya bärbara datorer=D
Sen näst sista timmen idrott med skridskor,vilket jag inte är så förtjust i,sen upp ha so sen gå hem och bära på en jäkligt tung väska,skulle helt ärligt kunnat släpat den på backen..
Nu sitter jag bara här och tar det lungt lite irriterad för att våran mattelärare säger att vi ska vara på mattediagnosen på måndag och jag har 3 sidor kvar och på våra mattelektioner på fredagar så gör vi typ "problem" som står på ett papper så då missar man en lektion och jag tänker inte sitta inne i helgen och jobba matte!
Aja nu ska jag fixa dag 5 också!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0