remember me

Hola amigos,hur är det med er? Bra hoppas jag,bättre med er än med mig iallafall,sitter här och snorar och hostar snart upp lungorna tror jag..
Idag ska jag hålla mig inne och bara mysa det har snöat som tusan inatt och imorse fast det har slutat nu!
Ikväll är det även första avsnittet på solsidan och efter det timeout,blir mycket skratt ikväll för min del iallafall=D
Imorgon går jag nog på skolan för jag mår bra även fast jag är lite förkyld,men jag vill inte va hemma nå mer nu,för att det är så tråkigt att vara hemma,men att hamna efter är jag inte orolig över,ganska tur så har jag inte så svårt i skolan;)
Men nu ska jag göra någon nytta och fixa lite på mitt rum,så vi hörs senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0