M is for music

Hej,skolan idag gick super förutom på slutet när jag fick världens huvudvärk,usch..
Oså la Albin snö i min tröja,tack så jättemycket,superskönt!
Och på slöjden fick jag en gullig kommentar av Emma hon sa att hon läser min blogg varje dag,så jag frågade vad hon ville läsa i bloggen och hon svarade att hon ville läsa dikter,men jag ska fundera på saken eftersom jag aldrig har varit riktigt bra med dikter oså..
Men nu ska jag plugga lite engelska ska skriva en sammanfattning imorgon på en text jag läst 1 gång och eftersom jag va sjuk igår missade jag engelska lektionen.
Men vi hörs om ett tag,tror jag har en "dikt" jag kan lägga ut,men vi hörs då isånnafall!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0