dag 3

10 sanningar om dig själv:

- jag har världens bästa vänner!
- jag vet faktiskt inte hur jag fått mitt hår att bli rätt så långt och det är faktiskt jobbigt när folk frågar,ni kan väl tänka själv att man sparar?
- jag har aldrig gillat någon så mycket som nu..
- jag har låtit personer sårat mig,och dom kan jag skratta åt idag.
- jag har två personer jag verkligen litar på
- jag blir lätt irriterad
- ungefär hälften av alla mina smycken har jag gjort själv
- älskar att sjunga,jag får höra ibland att jag är duktig(fast jag själv tycker jag suger)
- om tiden gick att spola tillbaka skulle jag spola tillbaka till sommaren 2010
- jag hatar folk som snackar skit bakom ryggen på en..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0