20110120

Hellu,dålig uppdatering idag ser jag och det är ingen speciell orsak,bara att jag inte orkade och efter middan drog jag till mormor och morfar,nu sitter jag och kollar på handboll spännande kan jag lova och Sverige måste vinna!
Hade tänkt att skriva när jag kom hem men hade verkligen inte ork..
Asså jag blir helt tokig om inte jag får träna snart,tränade inte förra veckan och inte den här veckan,asså jag vill tränatränaträna!!!
Från en sak till en annan skoldagen var super lite tråkigt dock där på slutet på idrotten när jag inte fick vara med,hatar att titta på,otroligt tråkigt!
Men svenskan var kul iallafall,fick se en film om typ ord? Fick då veta att några av Sveriges onödigaste ord är ord som: typ,ba,liksom,alltså,lagom osv osv.
Sen frågade dom olika personer vilket som var det bästa ordet då fick dom svar som: gittish,softish,blomma & midsommarafton lite udda ordval..
Men nu ska jag inte tråka ut er med ännu mer knasigheter utan nu ska jag se klart på handboll!
Puss
whi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0