20:01

Hola amigos,jag överlevde skoldagen men har grymt ont i halsen..
Musiklektionen idag va FeTt NaJz,HöHö..Nerå men det va askul,först lärde vi oss spela dance with somebody på gitarr,sjuk lätt låt typ 3 ackord att spela om och om igen;)
Sen utmanade jag,Tina och Lara 4 killar på en musiktävling då läraren slog på en låt och den som började sjunga låten först fick poäng,fast det va bara jag och Tina som körde mot killarna för att Lara hjälpte lärarN med musiken,och man kan ju säga att jag och Tina ägde FetT!!!
Spöade skiten ur killarna med typ 20-7,haha..
Men nu väntar jag bara på att bror ska komma från mormor & morfar sen ska vi kika på glee klockan 8 på nya tv11!
Känns som att jag är ovanligt glad idag,varför vet jag inte men samtidigt som jag är glad,känns jag irriterad.
Dagen har iallafall varit toppen gick med Nathalie och Caroline hem mycket tjejsnack som vanligt!
Nu ska jag kika på tv så skriver sen
puss
söt bror;;
ph by me and my brother

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0