ditt leende gör mig knäsvag

Hej,borde egentligen springa runt på en handbollsplan nu,men mår inte riktigt bra så blev ingen träning för mig..
Om jag blir sjuk slår jag nån,jag hatar att vara sjuk så jag tänker inte bli det!
Idag hade vi gympa,skridskor och en väska med skridskor,hjälm massa kläder är ju inte direkt lätt,så vi går ner till Franzén och har precis fått på oss alla kläder och allt då säger vikarien,det blir inga skridskor det blir innegympa,då vare bara att krångla sig ur alla kläder,något less man bli!
Sen ska jag ju gå hem från skolan och då ska även en dator ner i väskan och det blev ju inte lättare för de..
Vill inte att det ska snöa men det kan få snöa imorgon så vi slipper skridskor för nästa vecka börjar vi med innegympa!
Men nu ska jag inte klaga utan hoppa in i duschen snart så jag slipper frysa.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0