good girls go bad

Hej,skoldagen i all ära var bra,förutom lite missöden så var den bra. Hade typ uppträdanden en halvtimme på morgonen,då satt jag och snacka med Albin. Sen åt vi lunch kvart över 10 sen hade vi betygsutdelning,sen gick jag med Jesper och Johannes hem. Runt 2 kom Lisa,vi gjorde inte så mycket,chillade mest i soffan framför tv:n. Hon drog runt halv 5 och efter det kom mamma och pappa hem och då åkte vi till Birsta och handlade lite julklappar. Har fortfarande inte köpt till min bror men jag vet vad jag ska köpa och det fanns inte i Birsta,så det blir väl stan imorgon skulle jag tro.
Nu hade jag tänkt lägga mig i sängen och kolla på ett avsnitt av julkalendern sen kolla på film.
Vi hörs imorgon.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0