god jul!

Hejsan,nu så äre julafton,hihi,blir sådär extremt barnslig och jag har precis varit och känt på en massa paket:]
Jag vet att jag inte har bloggat något idag,men jag har faktiskt inte hunnit!
När jag vaknade så gjorde jag frukost sen gick jag och duschade,sen drog jag ner på stan med mamma och skulle köpa en julklapp till min bror men jag hittade ingenting så jag följde med mamma när hon skulle klippa sig. När hon var klar kom pappa och hämtade oss,då drog vi till birsta och där hittade jag en julklapp till min bror,sen kom jag hem vid halv 8,då slog jag in Majas julklapp,sen vid 8 åkte jag till Maja och drog hem därifrån runt 10,sen jag kommit hem har jag hjälpt mamma att slagit in dom sista julklapparna!
Nu hade jag tänkt se på film sen sova för om jag känner min syster rätt så kommer hon väcka mig tidigt..
Så vi hörs antagligen senare idag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0