från och med du

Asså förlåt för min dåliga update,men jag har verkligen inte hunnit eller orkat tänka på att uppdatera bloggen och så blir det ibland. Kom hem för typ en halvtimme sen från lokalen där festen var,satt mest och pratade med classe och anneli,men det var riktigt trevligt!
Det var bara tre andra som var yngre än mig,men den äldsta av dom tror jag va 11,sen va resten över 20. Men jag kände bara några,dom som hör till släkten satt säga,en del hade jag inte träffat på hur länge som helst så det var jättekul! Fick även beröm över att jag var fin och det gläder mig,tyvärr har jag ingen bild på hur jag såg ut,men men..
Nu ligger jag i sängen och hade tänkt sova,imorgon ska jag förhoppningsvis gå och kika i lite affärer för att kanske inhandla lite julklappar!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0