detta fält måste fyllas i

Hej,idag har jag inte gjort speciellt mycket,gjorde ett pepparkakshus sen har jag bara chillat typ hela dan,satt i sovtröja till klockan 2 då gick jag och duschade. Nu borde jag väl egentligen snart gå och sova,för jag ska upp typ 8 imorgon för att vara på skolan runt 9 imorgon eftersom 8:an ska sälja fika osv när det är julmarknad,så kom och köp!
Men problemet är det att jag inte är trött så det lär väl sluta med att jag ligger vaken till typ 2 sen får jag släpa mig upp imorgon bitti. Hoppas innerligt att det inte regnar imorgon för jag tror inte pappa eller mamma är så pigg på att skjutsa mig typ 9 en söndag.
Men ska kolla lite på tv,sen gå och lägga mig o försöka sova.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0