super bass

Hej!
Idag har jag varit i skolan vi hade simning på morgonen och sen hade vi lunch och sen engelska i en timme sen fick vi gå hem klockan ett bara för att vi slapp idrotten för att vi simmade..
Sen gick jag och Anna på dollar store sen gick vi vidare till mig och chillade framför tv:n några timmar,även lite tjejsnack ingick i den tiden och nu ligger jag på min säng och håller på att avlida,har så sjukt ont i huvet.
Imorgon efter skolan så drar jag ner till birsta med lite tjejer,har inte riktigt koll på vilka som ska med men jag vet iallafall att Tina ska med och andledningen till att vi drar till birsta är för att vi ska kolla på ulrik munther♥
Sen tar vi väl bussen hem någon gång på kvällen så förvänta er inte någon uppdatering förräns jag kommer hem!
Ikväll ska jag banne mig gå och lägga mig innan tio,vill helst vara vid liv imorgon!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0