still loving it

Hej,idag var det strålande sol och supervarmt!
Det var runt 30 grader i skuggan på min baksida så det var väl rätt så varmt,skulle hjälpa mamma med att torka av altanen och någon dag i veckan ska jag olja den också.Allt för pengar vet ni..
Sen när jag var klar med det så satte jag mig och solade ett tag,det var skönt,men efter ett tag blev det för varmt så jag gick in och hämtade datorn och satte mig i skuggan och kikade på film,jag såg på "I taket lyser stjärnorna",har sett den hur många gånger som helst,men jag tycker fortfarande den är lika bra!
Nu ska jag dricka lite trocadero,tjock..
Måste förresten säga tack till dom söta kommentarerna!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0