lost without your love

Hej,idag när jag väl har haft blogglust har datorn krånglat till det för mig..Fick i gång datorn så pass att jag kunde ha musik igång så runt 4 började jag rensa garderoben,en timme senare hade jag inte ens kommit halvägs så då tog jag en paus och åt middag och efter middagen drog jag ut och sprang,sjukt skönt men jag känner att mina knän sviker mig,gör så sjukt ont att springa.
När jag kom hem fortsatte jag med garderoben ett tag,sen åkte jag och handlade sen kollade jag på glee och nu hade jag tänkt fortsätta,undra hur länge jag får hålla på ikväll?
Imorgon eftermiddag/kväll blir det birsta med mor och syster,blir nog trevligt!
Nej nu måste jag fortsätta vill verkligen bli klar,men jag lovar att det ser ut som att det kommer bli tomt..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0