lite tankar.

Imorgon börjar skolan,ska allt bara bli som vanligt då? Ska allt som hänt den här sommaren bara vara som bortblåst ska alla personer som förändrats så mycket bli som dom var innan vi fick sommarlov? Jag vill att allt ska vara som förut men ändå inte,fråga mig inte varför,det vet jag inte.
Men jag vill inte att alla bara ska bli som vanligt bara för att skolan börjar igen.
Och sen så börjar jag 8:an,vilket betyder första året med betyg,då måste jag börja ta skolan seriösare,eller jag måste väl egentligen inte,men jag vill inte gå ut 8:an med ig i alla ämnen,jag ska ha så bra betyg som möjligt. För det är bra att sikta mot bra betyg redan i 8:an,för då har man en bra grund inför 9:an.
Men om jag börjar plugga till alla läxförhör,prov osv,kommer folk börja kalla mig för pluggis då?
Precis som dom har gjort i alla år fram till 7:an,då jag inte var lika aktiv på alla lektioner,men ändå lyckades få alla rätt på alla spanska förhör,ingen visste det i början för att jag höll det för mig själv,men när folk fick reda på det började dom kalla mig pluggis osv,men bara för att jag har lätt för att lära ord,så kan folk kalla mig vafan dom vill?Nej.
Men jag ska berätta för er att jag hade inte lika bra omdömen i kemi och fysik..Hatar dom ämnena.
Från och med imorgon ska jag börja ta skolan seriösare och försöka få så bra betyg som möjligt och skita i vad alla andra tycker,vill dom ha ig är det okej med mig,men jag ska vara godkänd i varenda jävla ämne.
När jag gick ut 7:an hade jag inte betyg,men omdömen i alla ämnen,så jag ska berätta dom för er:
Svenska: högsta
Engelska: högsta
Spanska: högsta
Biologi: högsta
Idrott: högsta
Slöjd: högsta
Musik: högsta
So: högsta
Matte: högsta
Bild: näst högsta
Kemi: näst högsta
Fysik: näst högsta
Tror det var allt,visst jag är nöjd,men det ska bli bättre!
Det var allt jag ville säga,behövde bara skriva av mig lite,och hörrni,jag börjar 8:an imorgon.
Herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0