ja,jag har tråkigt

PERSONLIGT
  • Vad heter du? Ida Hagberg
  • Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? nöjd med det jag har.
  • Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? inte den blekaste..
  • Vilket stjärntecken är du? vädur
  • Hur gammal är du? fjortis
  • Vart bor du? Härnösand
  • Bott utomlands? Nej.
  • Flyttat antal gånger? 3
  • Vart skulle du vilja bo? Skulle vilja packa ner mina närmaste och flytta till Usa

UTSEENDE
  • Hur lång är du? 164-165
  • Hur mycket väger du? För mycket..
  • Ögonfärg? Blå
  • Mest nöjd med? Ögonen kanske? eller håret.
  • Minst nöjd med? Haha,vet inte.
  • Skostorlek? 38/39
  • Glasögon? Solglasögon
  • Har du några piercingar/tatueringar?  Inte en enda

KLÄDER
  • Vad använder du just nu för jacka? Skinnjacka
  • Vad använder du just nu för skor? Converse!
  • Favoritfärg på kläder? Lite allt möjligt.
  • Favoritmaterial på kläder? Mycket olika!
  • Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? För mycket.
  • Favoritaffärer? Monki.
  • För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Beror på.
  • Vad har du för tröjstorlek? 32-34,xs/s

BLOGG
  • Hur länge har du bloggat? 2-3 år. Har haft några stycken innan den här.
  • Vilken var den första blogg du förälskade dig i? Vet inte riktigt Kenzas kanske.
  • Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem? Haha,hur fan har jag skrivit?
  • Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare? Några stycken..
  • Vad tycker dina närmaste om att du bloggar? Vet inte,brukar inte fråga.

FAVORITER
  • Filmer? The notebook
  • Band/artist? Finns sjukt många.
  • Låtar? Finns svinmånga!
  • Årstider? Sommar!!!!!
  • Mat/dryck? Grillat,trocadero.
  • Djur? Kanin.
  • Färg? Lila!!
  • Parfym? Vanilla - Alyssa Ashley
  • Godis? Vet inte.
  • Tv-program? 90210!
  • Sysselsättning? Vänner,göra smycken,sjunga typ jämt?

DITT HEM
  • Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Grannens hus.
  • Vad gör du oftast hemma? Lyssnar på musik.
  • Vem förutom du brukar sova i din säng? Någon kompis kanske,oftast jag:]
  • Favoritpryl hemma? Datorn.

ANTINGEN ELLER
  • Höger- eller vänsterhänt? Höger
  • Fisk eller badkruka? Fisk!
  • Saft eller alkohol? Saft
  • Chips, morötter eller godis? Godis
  • Pizza eller hamburgare? Hamburgare
  • Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska!
  • Sparare eller slösare? Både och.
  • Bio eller promenad? Beror på.
  • Stökigt eller välstädat? Helst välstädat. Men det är oftast stökigt..
  • Kaffe eller te? Ingenting
BLANDAT
  • Hur mår du idag? Jag mår väl helt okej.
  • Vad gör du på fredagskvällar? lite allt möjligt.
  • Vad får du ofta komplimanger för? Håret.
  • Vet du om någon är kär i dig? Ingen aning.
  • Finaste Kändisen? Ah,jag har ingen aning..
  • Röker du? Aldrig i livet.
  • Snusar du? Nej
  • Har du testat droger? Nej
  • Vad gjorde du för exakt ett år sen? Jag var väl hemma med mina friends.
  • Ser du fram emot någonting just nu? Träffa trevligt folk imorgon.
Förväntar mig inte att ni kommer läsa de men nu hade jag nått att göra iallafall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0