i love you like a love song

Ingen bra bloggning idag heller,men jag har inte haft någon blogglust..Ska försöka skärpa mig!
Idag har jag oljat altanen och städat lite på mitt rum,imorgon om det är dåligt väder ska jag försöka rensa garderoben,men jag vet inte om jag vågar för jag lär ju lessna efter ett tag..Men om jag gör det så kommer det nog vara väldigt tomt efteråt,har sjukt mycket kläder som jag inte kan ha och inte använder,men det skickar jag bara upp en trappa till min systers rum oså får hon välja vad hon vill ha sen lägger jag resten i kartonger.
Funderar på att gå och lägga mig,måste börja vända tillbaka dygnet nu när skolan börjar snart,vill inte,helt seriöst.
Men i vilket fall så hörs vi senare idag.
Puss

Kommentarer
Postat av: Arifa

Vinnaren av tävlingen är nu utsedd .

Kika in - de kanske va du !

Direktlänk: http://aarifas.blogg.se/2011/august/vinnaren-ar-utsedd.html#comment

2011-08-10 @ 17:25:37
URL: http://aarifas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0