i close my eyes and i can see a better day.

Nu är jag hemma!
Åkte till Kramfors runt 3 kollade på två perioder av broders match,sen åkte jag upp till Sollefteå för att kika på fotboll,kan ju säga att det är mycket mycket mycket roligare att kolla på hockey!
Innan vi åkte hem åt vi på frasses och gud vad äckligt mätt man blev..
Nu vet jag inte vad jag ska göra,vill hitta på något men det enda jag kan komma på att göra nu är att Erik frågade om jag kunde ta med några kompisar och komma till Kristinaskolan som ligger på andra sidan stan för mig och jag vågar inte gå genom stan själv nu,för mina kompisar som bor på den här sidan stan är inte hemma.....
Så jag ska väl bara sitta i min säng resten av kvällen och inte göra någonting.
Vi hörs nog senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0