forget you

Har inte bloggat idag,för att jag inte har haft någonting att blogga om.
Började klockan 8 med NO lektion,vi skulle egentligen ut i skogen men på grund av det dåliga vädret hade vi genomgång i 80 minuter istället,trodde jag skulle somna. Sen var det idrott,Laras lag vann,tror jag sen direkt upp till lunchen med Tina och Lara,sen chillade vi järnet i fiket i 10 minuter med jonte sen var det dags för matte. Vi hade ett "prov" och det gick rent ut sagt åt helvete,många saker jag inte ens kommer ihåg att vi har haft..Efter matten var det svenska och vi hade halvklass så jag satt med Jonte och vi hade datorerna och vi skulle skriva en "berättelse" om sommarlovet så jag skrev väl en halv a4 sida sen orkade jag inge mer så då satt jag bara och snackade med Jonte.
När jag kom hem la jag mig på sängen ett tag och höll på att somna,var så sjukt trött och ont i halsen,känner likadant fortfarande.
Så jag ska väl kolla på film hade jag tänkt och sen ska jag gå och lägga mig,vilket betyder att jag kommer ligga framför datorn tills klockan blir halv 4 och jag tvingar mig själv i säng,haha..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0