alburn road

Hej,idag har jag inte gjort så mycket,hade ont i halsen imorse så det blev ingen springning men jag funderar isf på att springa två varv imorgon istället. Det enda jag har gjort idag är väl att plocka undan kläder från mitt golv,hehe och handlat med pappa.
Imorgon ska jag bada med klassen men jag hittar inte min bikini..En ligger i tvätten men den andra är spårlöst försvunnen så den måste jag leta innan jag går och lägger mig!
Imorgon börjar jag tjugo i tio så jag hinner nog blogga innan jag drar till badhuset,oså slutar jag ett men jag tror att jag skulle vara med Anna så jag bloggar nog inte förräns på kvällen,men vi får se..
Nu ska jag snacka med Jonte sen leta min bikini!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0