what we have is worth fighting for


Hej,igår var det sjukt kul,sov dock bara en och en halvtimme inatt,sov mellan 6 och halv 8;)
Sjölle,ludde och walle somnade typ 2 så jag och tina satt i vardagsrummet och kollade på dom hela kvällen och asgarva åt dom för att dom såg så rolig ut..Samtidigt så satt albin,felice och viktoria i walles rum vid datorn och vi 5 ungefär började jag och tina stå och posa framför en kamera men dom bilderna får ni nog inte se.
Imorse vid 10 drog alla hem och jag gick med tina hem till henne,då slog vi på filmen honey och båda somnade sen vakna vi i slutet på filmen och stängde av sen somna vi igen till 2 sen åkte jag hem 3 och duschade osv,och nu sitter jag här och slappar och är sjukt trött!
Aja,sjukt kul vare igår iallafall,men nu måste jag dra,bloggar senare,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0