we just wanna make the world dance

Hej,ni anar inte hur glad jag blir när jag ser att statistiken bara ökar,nu får vi hoppas att det håller i sig också!
Idag var jag ju somsagt med carro och efter hon hade gått så käkade jag sen tränade jag på spanska läxan och skrev i "dagboken" som vi ska skriva i en månad på no:n..
Men iallafall sen kom mormor och morfar hit och då hängde jag och moa med dit ett tag och vi plockade påskris eller vad man säger,sen gick vi hem och kollade på glee sen duschade jag och nu sitter jag här.
Imorgon efter skolan blir det ingen bloggning,bloggar efter smyckesdesignen och eftersom jag får påsklov imorgon kommer jag nog kunna skriva mer också,men nu måste jag verkligen kila,hörs imorgon,godnatt!
Puss

Kommentarer
Postat av: lovisa

vad händer i påsk?:)

2011-04-21 @ 11:03:16
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0