i whip my hair

Hola,dagen har varit toppen,hade superkul på stan med Amelia och Tina vi drog en fika på waynes och satt där i kanske en och en halvtimme,sen gick vi och kollade på kläder men ingen hitta något då gick vi och satte oss i solen och pratade och tog lite kort,sen gick vi till technichus och hade smyckesdesign,efter den åkte jag hem och blev tvungen att städa oså,sen tog jag en dusch sen kolla jag på glee och nu hamna jag här,smsandes med simon och snackandes med amelia som skickar bilder från dagen!
Ni ska få lite bilder sen ska jag slå på en film och sova,kunde inte sova inatt,drömde massa mardrömmar och vaknade hela tiden..
Men ska titta film nu,sovgott,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0