för vi kan gå genom eld

whi, eller hoppsan det är ju jag...

Förlåt för såhäääär dålig bloggning den senaste tiden av mig,ska försöka skärpa mig!
Idag är det superfint väder så jag satte mig ute i solen direkt när jag kom hem,så otroligt skönt har saknat våren och sommaren,och jag tror inte jag är den enda!
Har även tagit fram cykeln så ska väl börja cykla till skolan någon dag tror jag. Blir tokig om två dagar åker Carro och Nathalie till Finland och bara lämnar mig här:( en posetiv sak är att våran spanska lärare har sagt att vi inte ska några mer prov den här terminen,så jävla skönt!!
Men nu vart det här värsta random inlägget så nu ska jag träna lite glosor så skriver jag mer sen,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0