tipskväll


jag har många kompisar som bloggar,som säger att dom bara gör en blogg för skojs skull,men när dom har bloggat ett tag så säger dom att dom vill ha fler läsare och kommentarer,så här är ett tips för er!
  • Skriv aldrig tillexempel, "snälla nu måste ni kommentera , kommenterar ni inget tar jag bort bloggen och gud vad ni är dåliga på att kommentera,skriver ni så tappar ni läsare direkt!
  • Skriv aldrig fööör långa inlägg utan bilder,skriver du ett långt inlägg lägg gärna in bild/bilder det blir så mycket att läsa då,och sen variera lite,våga prova något nytt! Och skriv aldrig samma sak varje dag i varenda inlägg,tro mig det är inte kul att läsa! Jag har varit i samma sits;)
  • Det sista ha ALDRIG för höga krav på dig själv,för om du har ett krav kan det väldigt lätt börja låta som att du skryter,och om du skryter försvinner det läsare med en gång.Så ställ aldrig får höga krav på dig själv som "jag ska få den mest kommenterade bloggen bland mina väner osv..
Hoppas dom här tipsen hjälper!
Med det här inlägget säger jag godnatt,för nu ska jag snart slå på en film sen sova!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0