21:30

jag skrev inget mer häromkvällen för att jag slog av datorn och sen åkte jag iväg och sen när jag kom hem orkade jag inte sätta igång den..
det har väl inte hänt så mycket sen jag skrev sist,jagvet att det har varit lite dåligt med bilder oså,men jag ska byta dator om några dagar så jag har inte lagt in nåra nya bilder på den här datorn,men så fort jag har bytt ska ni få en bildbomb!:D
men förra året var ju jag utomlands i turkiet,och jag saknar det jättemycket för det va 2 veckor som verkligen va bäst!
men just nu så har jag inget mer att skriva,skriver efter skolan imorron,jag slutar 2 och börjar 9 så skriver när jag kommer hem!
nu ska jag gå och lägga mig och kolla på film,ses!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0