septeber numbah 30

Hej,jag vet att jag inte har skrivit nånting idag,men jag har inte varit hemma så först vare skola,jag slutade 3 och buusen till stan gick 6 minuter över 3 så jag skyndade mig ner till bussen men den va försenad;p
Sen när jag kom till stan gick jag och Mathilda raka vägen till technichus och hade smyckesdesign,sen efter den gick jag med Amelia till expert och hämtade hennes mobil,sen så gick jag upp till landgren och hade träning superkul(y)
När den va slut kom mamma och hämtade mig,så jag åkte hem och duschade och åt,nu sitter jag här och dricker bonaqua,typ det ända kolsyrade vattnet jag kan dricka,för loka o ramlösa har så mycket kolsyra i sig så jag kan inte dricka det..
men nu ska snacka lite med rebecka och jossan,så vi hörs!
PUSS
vill tillbaka till turkiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0