om du inte har försökt kan du inte vara säker

hej,jag har inte skrivit nånting idag,jag skutade 20 i 1 idag,men jag skulle ju vara med carro,och hon slutade 2 så jag fick sitta och vänta på henne i 1 timme och 20 minuter,men som tur va skulle johanna vänta på viktoria som va i samma grupp;)
men iaf när vi kom till carro så lekte vi med enya sen chillade vi bara,vid halv 5 drog jag hem o åt och nu sitter jag här,ojuste hade fått ett paket i brevlådan när jag kom hem,det va ett par jeansleggings,fick ett par för 1 vecka sen ungefär och då fick jag vanliga svarta tights och en jacka också:)
men nu ska jag kila,skriver lite senare=)
PUSS
sjukt snygga och jättesköna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0