heeeej

hej,min uppdatering suger men jag har inte vare hemma så mycket oså.
imorse klev jag upp vid halv 8 eftersom vi började 10 över 9
vi slutade 20 över 3 nere på stan för att vi hade gått runt i alla valstugorna,och samlat information,men jag tina och lara ska jobba med vänsterpartiet fast deras stuga va inte öppen,så vi vet inte ett smack om dom,haha;p
om ett tag tror jag att jag kanske ska se snabba cash eller så ser jag den imorron tror jag!
jag skrev ju igår att jag va på lagträff med handbollslaget,asså helt ärligt jag älskar mitt handbollslag,dom är bäst!♥
bara så ni vet så kommer jag nog inte hinna lägga in veckans blogg varje vecka,för på torsdag börjar min handboll och då tränar jag 3 gånger i veckan,oså har jag 3-4 läxor om inte mer i veckan,sen går jag till typ 3 o längre nästan varje dag,sen om nån vecka börjar min smyckedesign skulle jag väl tro också,så jag kommer ha ganska fullt upp men ska göra allt jag kan för att kunna uppdatera!
oså är jag glad för att nu i veckan ska pappa ta med marcus förra dator på jobbet så att han kan fixa den så att jag kan få den istället för den är mycket bättre och har typ dubbelt så stor hårdisk för min dator som jag har nu är seg,trög,ibland funkar inte spotify,den händer sig,hårdisken blir full på en gång typ och ja,kan göra listan hur lång som helst..
jag kände att det blev mycket olika saker i ett inlägg så jag skriver mer sen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0