14 september

hej,just nu sitter jag och snackar med trevligt folk på msn,och surar över att det regnar..
men jag hoppas att det regnar imorgon bara för att vi har skoljogg och det är seriöst det värsta som finns,asså det är inget fel med att springa oså men jag hatar bara skoljoggen,springa 5 kilometer,men till vilken nytta?
det ända är att man motionerar men det kan man göra på gympan istället?
så jag kommer inte springa utan jag kommer GÅ hela vägen runt.
nog om de,imorgon är det ju skolfoto och jag har beslut ångest jag vet inte om jag ska ha min blommiga eller vita tröja,hah typiskt mig att sitta kvällen före och inte veta vad  jag ska ha på mig;p
men nu ska jag kika runt lite kolla gamla bilder medans regnet verkligen vräker ner.
PUSS
update: jag tar den blommiga tröjan,men bild får vänta,jag hitta ingen!
ni får en smaskig bild på mig och mathilda sen 2005 sålänge;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0