this is real this is me.

Hej,förlåt för att jag inte skrev nånting igår,men efter skolan,så kom jag hem och satt och läste igenom ett häfte jag ska kunna tills på tisdag:)
Har jag berättat för er om vad som händer då? Tänkte väl det,det är nämligen så att på tisdag ska min klass ut till skogen vid 12 tills nångång på natten,ska bli skoj,och inte nog med det så fick jag en bättre grupp än jag hade väntat mig,jag hamnade med Anna,Ville,Martin och Jasmine, pepp? Näe,inte alls;)
Men nog om det,jag läste inte bara ett häfte,jag åt mat och sen åkte jag och tränade,sen när jag kom hem orkade jag verkligen inte skriva..
men nu ska jag kila,så vi hörs imorgon!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0