svart

hej,igår när jag gick och la mig så blåste det som tusan,och imorse när jag vaknade och drog upp persiennerna så låg snön som ett TJOCKT täcke på backen,tur att pappa finns och alltid ställer upp och skjutsar,men verkar lurt om det kanske bara blir slask imorgon eftersom det är + grader ute..
gillar ju snön fast ändå inte;)
idag har jag inte gjort så mycket gick hem från skolan på 45 minuter brukar ta typ 20,men jag gick med julia,anton,carro,natha och melinda så det vart lite bus,carro den klantisen ramlade ner för samma slänt 2 gånger,ena gången putta anton henne men sen gick hon upp på en snöhög och höll i natha och ramlade..
kul var det iaf!
men nu har jag inte så mycket mer att skriva hörs sen
lateroooo


se&älska,höstmode!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0