så mycket bättre

hej,förlåt förlåt för skit dålig uppdatering hela helgen och idag,ska skärpa mig!
idag har jag varit i skolan,var som en isbit när jag kom dit och en isbit när jag kom hem..
har tränat också stukade ett finger gör ont som tusan men jag överlever,inte första gången det händer;)
vet inte riktigt vad jag ska skriva,uppdateringen kanske inte blir den bästa den här veckan för jag har engelska prov på onsdag och so prov på torsdag,men ska göra mitt absolut bästa!!

ni kommer ihåg att jag nämnde att jag tycke spanska provet gick super,det gjorde det också,fick ett halvt fel av allt på hela provet och det var bara ett litet slarv fel,men jag är nöjd!

förresten så drömde jag en jättekonstig dröm inatt,jag drömde att jag och carro blev jagad av små arga ekorrar för att vi satt under ett träd där dom klättrade,så då började dom hoppa på oss och bita oss med deras små tänder det konstiga va att det blev stora köttiga sår och både jag och carro fick åka på sjukhuset och sy,sen när jag vaknade tyckte jag att jag såg en skugga av en ekorre och blev tvungen att titta ut i köket för att se om det var så,men det var det som tur inte.
sjuka drömmar man kan ha eller hur?

nu har jag inget mer att skriva,vi hörs väl imorgon,
peace out!


weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0