16:05

ojojoj,förlåt för att jag inte skrivit sen i torsdag men i fredags så skulle jag hjälpa moa att packa,sen tränade jag,när jag kom hem därifrån så packade jag och sen sov jag,igår morse så klev jag upp vid 6 för jag skulle va på öbacka klockan 10 i 7,för bussen gick klockan 7 till östersund,vid halv 11 va vi framme och vi skulle spela match så det va bara att börja värma upp på en gång!
vi vann första matchen mot orrviken sen förlorade vi mot östersund..
på hemvägen lyckades jag trycka i mig 3 mackor och en halv drickyoghurt;)
kom hem vid 7 då jag slängde mig i soffan och bara låg där va jävulskt trött,lyckades bara sova i 10 minuter på bussen;
men nu har jag inget mer att säga skriver senare,
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0