12:05

ojoj,dålig uppdatering här,men i torsdags efter träningen så kollade jag på timrå-modo på teven och timrå vann tur de!
och efter det orkade jag inte slå igång datorn,och igår så hängde tina med hit ett tag efter skolan och på kvällen åkte jag ut till mathilda där även tina,christine,therese,jenny,sofia och julia va vi åt mat,efter det kom jessica och då badade vi jacuzzi i typ 1½ timme asskönt när vi kom in igen tog vi glass och godis och slog på en skräckis den hette babysitter wanted den va ganska bra men det va 18-års gräns,men alla trodde den skulle va läskigare..
men idag ska jag nog inte göra nånting,och imorron är det dags för handboll!
nu har jag inget att skriva,hörs senare.
peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0