HEJ

förlåt för dålig uppdatering idag,men jag och ofelia drog till sjölle direkt efter jag skrev förra inlägget,sen va vi där till typ 4 troja de va,vi kollade på bert:)
sen skulle dom dra och fixa albins cykel så då gick jag och ofelia hem hon hämta sina saker här sen drog hon hem,oså satt jag mig vid tvn,sen efter maten kolla jag lite på en film,oså vid 8 då drog jag,pappa o maddis och badade på stallarna,det va typ inga där så de va skönt!
och imorron ksk jag drar te himlabadet,det får vi se då.
men nu har jag nog inget mer att skriva,ska fortsätta lyssna på musik och kika runt på lite hemsidor:D
PUSS
btw,de är rea på http://www.junkyard.se fram tills 1 augusti,så ni kan ju kika in där o se om ni hittar nåt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0