BACK ON TRACK

nu är jag hemma,och bilder kommer om ett tag såfort jag fått in dom på datorn:)
iaf jag har haft de bäst,så nu kommer de en sammanfattning på vad vi har gjort:D
lördag:
vi kom dit vid 4-5 så då åkte vi till skolan och lämnade marcus oså,sen åkte vi till lägenheten vi skulle sova i över natten,odå åkte mamma,pappa och moa o handla när dom kom tillbaka åt vi,sen gick jag ocg carro till ica supermarket och köpte godis o dricka sen gick vi till vattnet och satt där o snacka oså.
aa,sen gick vi hem o la oss o sov.
söndag:
när vi hade vakna så fika vi,sen skulle vi åka o se om vi kunde få nyckeln till stugan men vi fick den inte förän 3 så,vi åkte till insjön där köpte jag en tröja:)
sen åkte vi tillbaka,så då hämta vi nyckeln och åkte till stugan så bäddade,lite senare så åt vi på kina med familjen gräll:)
måndag:
när vi vaknade så spöregnade det...
då bestämde vi oss för att åka till borlänge på äventyrsbadet där:)
vi kom dit vid 12 kanske och åkte vid halv 5:)
då käka vi,sen drog vi till hallen o titta lite på hockey.
tisdag:
vi åkte till sågmyra,där köpte jag en tröja och ett par skor,vi va inte där så jättelänge,när vi kom tillbaka drog jag och carro ut,sen på kvällen så gick vi ner o badade i siljan och det är ju inte sådär supervarmt där heller;;
onsdag:
de va grymt varmt när vi vakna så vi åkte direkt till sommarland,kul de!:D
när vi kom hem så åt vi,sen gick vi och spela fotboll,sen gick vi ner o tog ett kvällsdopp!
sen så gick jag och carro te statoil oså träffa vi min bror o alla hans kompisar;;
torsdag:
vi vaknade typ halv 8 av att de åskade asmycket o de lät som de va typ uanför fönstret;;
så då åkte vi till kupolen i borlänge och shoppade odå köpte jag en baseballjacka och en tröja.
då vi kom hem så drog jag och carro ut o gick runt lite;;
fredag:
vi åkte till rättvik o gick på långbryggan o sen gick vi o fikade på nåt café sen kollade vi lite i affärere också:)
sen när vi åkte hem så åt vi på bosporen jag åt världens godaste pizza!
sen gick jag och carro och hängde lite runt hockeyhallen,haha;)
lördag:
vaknade typ halv 9,då packade jag ihop alla grejer sen åt jag frukost sen drog jag och carro till hallen vid 20 i 10;;
sen vid 11 kom pappa o dom så då packade vi in i bilen,sen åkte vi:)
aja,de va typ va vi har gjort,orkar inte skriva alla detaljer,bilder kommer senare eller imorron!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0