you´re so fine

hej,förlåt för min dåliga uppdatering,tänkte skriva när jag kom hem igår,men eftersom jag är så grymt förkyld så fick jag världens huvudvärk och orkade inte slå på datorn..
vernissagen gick toppen iallafall!

måste bara berätta om min natt mellan onsdag och torsdag,jag gick och la mig tidigt vid halv 11 och försökte somna eftersom jag va trött,men ju längre jag låg i sängen desto piggare blev jag så när klockan va halv 12 slog jag igång en film men blev inte tröttare för det,och sen så fort jag la mig ner mådde jag illa,så jag halvsatt upp då blev jag tröttare men inte somna jag för de,utan då låg jag och vred och vände på mig tills klockan blev halv 3 då somnade jag när jag sen vaknade 4 timmar senare var jag lagomt trött!

och när jag vaknade imorse hade jag knappt någon röst,men gick till skolan iallafall,rösten blev inte direkt bättre men kunde prata lite iallafall,nu sitter jag här och har världens hosta och är sur för ingenting..

men ska se på tv nu,så hörs imorgon,puss!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0