when i close my eyes all i see is you.

när jag hade skrivit förra inlägget så slog jag på rosa the movie som slutade 1 minut i 9 så då gick jag och satte mig i soffan och kolla på beck,och nu äre typ nyheterna oså..
imorron har jag sovmorgon så jag kanske hinner skriva innan jag drar,ska försöka!
jag har varit på värsta konstiga humöret hela veckan jag har varit glad för typ ingenting,asså det är ju bra att jag va glad,men jag fattar inte för vad,haha.
hoppas att jag är lika glad och sprallig den här veckan!

juste igår när jag va i birsta köpte jag ingenting till mig själv förutom att jag fick ett par låga svart uggs av mamma och pappa,det va välbehövligt,nu slipper jag gå och frysa i converse i vinter!
sen så har min statistik börja gå uppåt vilket är super bra så jag hoppas det fortsätter så,känner att det här blev ett väldigt rörigt inlägg så jag tror vi sätter punkt här.

vi hörs imorgon,puss!

ps.i love you!

Kommentarer
Postat av: Viola

Oj, vilken fin blogg du har! Skulle vara kul om vi kunde följa varandras bloggar via bloglovin ? :)

2010-12-06 @ 15:50:44
URL: http://violasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0